Normal_pexels-freestockpro-2781814

Op de Nationale Onderwijsgids kun je als onderwijsinstelling verschillende soorten content plaatsen. De Onderwijsgids wordt veel bezocht door mensen met affiniteit in het onderwijs. Het plaatsen van content, gerelateerd aan jouw onderwijsinstelling, heeft verschillende voordelen. Wil je weten wat deze voordelen zijn? Lees dan even verder!

De voordelen van Onderwijsmarketing

Het plaatsen van content kan jouw onderwijsinstelling helpen groeien! Je maakt gebruik van de volgende voordelen wanneer je content plaatst op de Nationale Onderwijsgids: 

  1. De Nationale Onderwijsgids heeft een groot bereik met relevante lezers. Zo zijn er maandelijks 130.000 bezoekers op de website. Doordat de gids focust op één specifieke branche, het onderwijs, zijn dit enkel relevante bezoekers! 
  2. Door het grote aantal bezoekers ben je altijd bezig met het vergroten van de naamsbekendheid. De vele lezers zien jouw bedrijf op de gids staan met verschillende content en onthouden dit. 
  3. Het werven van personeel wordt makkelijker met de gids! Je kunt namelijk ook jouw vacatures plaatsen. Zoals eerder benoemd, zijn de bezoekers relevant en hebben affiniteit met het onderwijs. Je bent dus niet oneindig aan het werven bij een te grote of verkeerde doelgroep. 
  4. De Nationale Onderwijsgids is onderverdeeld in verschillende secties. Hierdoor kunnen bezoekers makkelijk filteren en vinden precies waar ze naar op zoek zijn. 
  5. De gids is makkelijk te gebruiken. Je kunt bijvoorbeeld altijd vacatures plaatsen wanneer jij dat wilt. Zo blijft jouw instelling altijd up to date op de gids. 

Content plaatsen op de gids

Wil jij gebruikmaken van de bovengenoemde voordelen van de Nationale Onderwijsgids? Start dan vandaag nog met Onderwijsmarketing door contact op te nemen met onze mediapartner: Zichtbaar24.