Normal_11502

GRONINGEN - Op donderdag 31 mei 2012 vindt de eerste HBO Talentenprijs editie Marketing plaats, waarin de jury van de HBO Talentenprijs op zoek gaat naar het ‘Beste Marketing HBO-team van Nederland en Vlaanderen.' De deelnemende teams moeten een intern vraagstuk vanuit het bedrijfsleven oplossen en dit op creatieve wijze presenteren.

Op donderdag 31 mei stroomt de Van OlstToren van de Hanzehogeschool Groningen aan het Zernikeplein 7 vol met meer dan 150 studenten van 15 verschillende hogescholen uit Nederland en Vlaanderen. De studenten gaan in teams praktijkvraagstukken oplossen, die aangeleverd worden door GasTerra, DUO, Gemeente Groningen, Enexis en Bizztravel. Wethouder Ton Schroor van de Gemeente Groningen reikt de bijbehorende prijs uit.

Behalve het voeren van de titel ‘Het beste marketing HBO-team van Nederland en Vlaanderen', ontvangt het winnende team een passende trofee, ontworpen door Anne-Marijn van Rooij, alumnus Academie Minerva. Daarnaast ontvangt de winnaar een voucher voor het deelnemen aan een NIMA activiteit naar keuze. Tot slot krijgen alle leden van het winnende team een irischeque ter waarde van 200 euro aangeboden door de Commerciële Club Groningen.

© Nationale Onderwijsgids / Martijn van Noppen