Binnen het mbo kunnen studenten hun kennis verbreden of verdiepen aan de hand van een keuzedeel. Een student kan zich met een keuzedeel onderscheiden; het vormt een ‘plus’ op zijn diploma.
Vanuit het mbo is veel vraag naar externe validering en examinering. NIMA heeft daarom twee keuzedelen voor het mbo ontwikkeld: Marketing (basis) met 240 studielasturen en Marketing (verdieping) met 480 studielasturen. Deze zijn gekoppeld aan de examens NIMA Basiskennis Marketing (niveau 3) en NIMA A Marketing Medewerker (niveau 4). Meerdere lesmethodes sluiten voldoende aan op de leerdoelen of exameneisen van NIMA.
Bij het behalen van een NIMA examen ontvangt de student het NIMA Diploma én wordt de gediplomeerde automatisch opgenomen in het openbare diplomaregister MyCareer. Met een extra diploma op zak en de zichtbaarheid in een landelijk register, maakt de student een sterke indruk op de arbeidsmarkt.
Meer informatie over onze keuzedelen vind je hier. Voor vragen kun je direct contact opnemen met Baukje Hilarides via b.hilarides@nima.nl of 020 503 93 51. Of ga naar www.nima.nl.
(Dit is een advertorial)