We kunnen er tegenwoordig niet meer omheen; de wereld wordt steeds digitaler. Nu is dit een logisch iets voor de eigenaar van een webshop, maar voor medewerkers in het onderwijs is die digitale stap niet altijd zo gemakkelijk gemaakt. Natuurlijk heeft het gros wel een Facebook of LinkedIn profiel, maar er is zoveel meer uit deze digitale wereld te halen.
Je digitale vaardigheden verbeteren
Zo kun je door je digitale vaardigheden te verbeteren je carrière een stap verder helpen, nieuw talent werven en je persoonlijke ontwikkeling een boost geven. Zo kan je starten met het verbeteren van kennis van het advertentieprogramma van Google. Om als een specialist in Google Adwords meer bezoekers te genereren naar je website. Of je nu als zelfstandige ondernemer of als marketingspecialist bezig bent met Google AdWords. Er zijn talloze manieren om het internet zo goed mogelijk te benutten. Het grootste voordeel is dat je dit allemaal kunt doen waar en wanneer jij wilt.
Waarom zou je een Adwords Expert willen worden?
Heb vinden van een nieuwe baan kan een flinke uitdaging zijn. Door je online marketing technieken te verbeteren, kun je ervoor zorgen dat je met kop en schouders boven de concurrentie uitsteekt. Gezien steeds meer banen beschikbaar komen in de online marketing, is het belangrijk om jezelf te verdiepen in de online materie. De Digitale Werkplaats van Google biedt tal van trainingen aan, waaronder trainingen met de focus op Adwords. Door deze trainingen te volgen leer je de basiskennis van online marketing en verbeter je expertise op het gebied van adverteren via Google.
De voordelen van digitale know-how
Dit zorgt ervoor dat je stukje bij beetje steeds meer grip krijgt op de manier van werken in de online wereld. Waar is een potentiële klant naar op zoek, op welke online locaties zoeken ze hiernaar en hoe zorg jij ervoor dat jij of je klant zelf het beste opvalt in de markt? Met als uiteindelijke resultaat: meer klanten realiseren via het internet.
Voor organisaties en professionals
Deze Digitale Werkplaats van Google biedt tal van voordelen voor zowel de individuele professional als de organisaties. Hoe vind jij de juiste doelgroep voor jouw klant? Hoe verbeter je de gebruikerservaring op de websites? En hoe zet je een website uiteindelijk in de markt? Zoals Seth Godin ooit zei: “Marketing is no longer about the stuff we sell, it’s about the story we tell”.
Bron: DoubleSmart