GAC Business Solutions, in samenwerking met partner BusinessBase, kondigt aan dat de Europese aanbesteding voor het leveren van een CRM-platform aan de Universiteit Maastricht aan hen is gegund. Deze samenwerking vormt een cruciale stap in de AI-transformatie van de universiteit, gericht op het versterken van studentinteracties en het optimaliseren van de studentreis en -ervaring. Dat meldt BusinessBase.
Centraal staat de implementatie van CRM-platform Education365. Dit wordt aangevuld met modules zoals Student Insights, Student Service en Student Contact Centrum door BusinessBase. Dankzij deze oplossingen zal er één verbonden studentreis vanuit een centrale visie voor alle faculteiten binnen de universiteit zijn.
Uitgebreide kennis en jarenlange ervaring
Wouter Heutmekers, Manager Sales Education bij GAC Business Solutions, over deze gunning: “We zijn trots dat Universiteit Maastricht voor ons gekozen heeft op basis van onze uitgebreide kennis en jarenlange ervaring in de educatieve sector, gedreven door innovatieve oplossingen op basis van het Microsoft-platform met onze Education365-oplossing. Samen met de Universiteit Maastricht zullen we werken aan het realiseren van hun ambitie voor excellentie in onderwijs en onderzoek. Om daarmee bij te dragen aan hun toekomstgerichte visie van een verbonden, inspirerende en relevante leerreis.”
Door: Nationale Onderwijsgids