VENRAY - Van Heijster relatiegeschenken uit Venray maakt zich op voor een stormloop op oranjeartikelen door de aankomende troonswisseling. Daags na de aankondiging van de abdicatie door koningin Beatrix is het bedrijf al gestart met het bedrukken van onder meer mokken, schuifpuzzels, vlaggetjes, t-shirts, pennen en caps, met daarop portretten van de aankomende koning Willem-Alexander en koningin Máxima. De troonswisseling wordt hét geefmoment van 2013.
Net als in januari en februari 2002, bij het huwelijk van prinses Máxima en prins Willem-Alexander, voorziet Van Heijster relatiegeschenken een grote hype. Bedrijfsleider Marcel de Haas: “Veel bedrijven haakten destijds in op het huwelijk. We produceerden onder meer enorm veel mokken met een officieel portret van het koningshuis, ze waren niet aan te slepen. Met de ervaring van toen in het achterhoofd, zijn we vandaag direct gestart met voorbereidingen van de troonswisseling op 30 april. Het is een historisch moment en de verwachting is dan ook dat opnieuw veel organisaties erop willen aanhaken. Wij verwachten dat de inhuldiging van koning Willem-Alexander hét geefmoment van 2013 wordt. Bedrijven en instellingen zullen deze gebeurtenis aangrijpen om extra aandacht, naamsbekendheid en verkopen te genereren.”
Relatiegeschenken meer impact dan tv-reclame
Van Heijster’s verwachtingen worden gestaafd door onderzoek van het Bureau Consumenten Onderzoek. Daaruit blijkt dat zeven van de tien Nederlanders het sympathiek vinden als een bedrijf zich verbindt aan Oranje. Wie wil inhaken, doet er goed aan om te kiezen voor relatiegeschenken en premiums. Uit onderzoek blijkt namelijk dat relatiegeschenken de hoogste attentiewaarde hebben ten opzichte van andere communicatieuitingen. Ruim 57 procent van de ontvangers van relatiegeschenken weet zich de naam van het bedrijf of merk te herinneren, tegen slechts 28 procent na het zien van een tv-commercial. Bovendien is driekwart van de relatiegeschenken langer dan een half jaar in het bezit, met uitschieters naar twee jaar. Zeker praktische artikelen, zoals pennen en mokken, worden langdurig gebruikt.
Wie bedenkt de leukste give-away?
Rondom de troonswisseling op 30 april zullen veel bijpassende relatiegeschenken en premiums worden weggegeven. Van Heijster werkt momenteel aan een overzicht van alle relevante artikelen en acties. Zo heeft het bedrijf al passende balpennen, vlaggenlijnen en schuifpuzzels in het assortiment, evenals veel oranjeartikelen. “Uiteraard zullen we het assortiment uitbreiden met nieuwe, originele artikelen. En vergeet de mokken met portret niet, die zullen opnieuw de deur uitvliegen”, voorspelt Marcel de Haas. “Wij zijn klaar om van de troonopvolging een mooi en vooral ook kleurig feest te maken!”
Over Van Heijster relatiegeschenken
Van Heijster relatiegeschenken is een absolute specialist in onbedrukte of bedrukte relatiegeschenken, premiums en gadgets. Aangezien zij al meer dan 30 jaar (vanaf 1977) actief zijn in de relatiegeschenkenbranche hebben ze een ongekende ervaring opgebouwd. Ze adviseren bij het zoeken naar een passend relatiegeschenk waarbij ze beschikken over een assortiment van meer dan 25.000 artikelen.
Het team van ‘relatiegeschenken specialisten’ vormt de basis van 3 belangrijkste speerpunten; flexibiliteit, kwaliteit en snelheid.
© Nationale Onderwijsgids
- advertorial -
echt leuke troonopvolging relatiegeschenken, we hebben net de handklappers en schuifpuzzels besteld voor alle leerlingen op de Beatrixschool te Rotterdam. Kunnen we op 30 april lekker klapperen!