Donderdag 22 mei heeft Kanteel Kinderopvang haar nieuwe huisstijl geïntroduceerd.
Daarmee zet Kanteel een koers uit die past bij haar bestaansrecht en expertise. Ook de website is onder handen genomen en geheel afgestemd op de informatiebehoefte van ouders.
“Bij alles wat we doen staat het kind centraal, zij zijn de toekomst, aldus directeur Jan-Willem Bedeaux. “De nieuwe huisstijl is dan ook samen met kinderen en ouders bedacht. Het is onderscheidend, helder en aantrekkelijk om te zien. Het straalt precies uit wat wij willen zijn en dagelijks doen: inspireren, verbinden en ondernemen. Zowel naar kinderen, ouders, scholen en andere belanghebbenden”.
Toekomstgericht ontwikkelen
Toekomstgericht ontwikkelen
Met de nieuwe huisstijl en website zet Kanteel zich nog duidelijker op de kaart. Een bewuste keuze juist nu ouders zoekende zijn naar goede kinderopvangoplossingen. Ook de nieuwe website moet hieraan bijdragen. Afgestemd op het online zoekgedrag van ouders en hun informatiebehoefte. Onderscheidend en handig in gebruik. “Ouders met kinderen zoeken naar passende oplossingen voor kinderopvang in hun buurt, deze bieden wij nu op overzichtelijke wijze aan. Gebruiksvriendelijk en tot de verbeelding sprekend. Kanteel onderscheidt zich met een kwalitatief aanbod dat op deze manier online goed zichtbaar en vindbaar is”. Kanteel is ook op social media actief en daar te volgen.
Kanteel Kinderopvang heeft ruim 40 locaties met ruim 3600 kinderen.
© Nationale Onderwijsgids